1 jun. 2017

Midi dress in town

Es oficial: ¡los vestidos midi me han conquistado!
Bueno, debo decir que no todos me gustan, pero he pasado de pensar que no estaban hechos para mí, a tener unos cuatro en mi armario. Y es que con lo bien que encajan con mi altura y lo cómodos que son, supongo que era cuestión de tiempo que fueran ocupando sitio en mi armario.

El vestido de las fotos fue el que me hizo cambiar de opinión: camel, atemporal, versátil... ya lo visteis el verano pasado en el blog y seguro que lo veréis alguna vez más por aquí. Además es super práctico para hacer recados o quedar con amigos yendo cómoda y desenfadada pero al mismo tiempo con un toque chic. ¿No os parece?


It's official: I'm in love with midi dresses!
I went from "I'm not going to wear them" to "I have around four dresses of this kind in my closet". I guess it was a question of time: I'm tall so the midi length suits me well, plus they are really comfortable... 

The one on the pictures made me change my mind: camel, timeless, versatile... You already saw it last summer and I'm sure you'll see it again in this blog. It's also a super practical piece to meet your friend to have breakfast, for example: you wear something super basic and comfy, but at the same time chic and elegant. Don't you think?










Wearing: Vintage jacket, Massimo Dutti dress and sandals, Bimba y Lola bag, Parfois sunnies.


Y a vosotros, ¿os gustan este tipo de vestidos?
Recordad que podéis seguirme por Instagram para enteraros de todos mis viajes y nuevas publicaciones y suscribiros a mi canal de YouTube ! Pronto habrá un nuevo video en el canal!


What about you? Do you like this kind of dresses?
Remember to follow me also on Instagram to check all my trips and new posts and subscribe to my YouTube channel ! There's going to be a new video on my channel very soon :)

11 comentarios

  1. Me encantan este tipo de vestidos. Besos guapa
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/05/summer-inspiration-biquinis-y-banadores.html

    ResponderEliminar
  2. estás preciosa hoyl!!!!! feliz día! un besazo! te espero en mi blog


    www.ShoesAndBasics.com

    ResponderEliminar
  3. lovely post!

    www.bstylevoayge.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Love the casual vibe!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ResponderEliminar
  5. Hola de nou,
    A mi també m´han conquistat. Son comodíssims i molt femenins.
    Una combinació fantàstica!
    ptonets

    ResponderEliminar
  6. Chulísimo y como dices atemporal y cómodisimo para un montón de ocasiones.

    Te dejo un look para BBC, espero que te guste
    https://simplysory.wordpress.com/2017/05/31/look-bbc-2/

    ResponderEliminar
  7. Beautiful dress and cool sandals!
    (Tourism has declined greatly in Tunisia for this reason, before I left I was scared too. But there is so much control: police at every corner of the street!!!
    I calmed down immediately, as soon as I arrived!
    Enjoy Tunisia, a magical place!)
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    ResponderEliminar
  8. Such a great, easy, casual dress. love it!
    www.fashionflurry4.com

    ResponderEliminar
  9. your post very good and very nice.Get new ideas for Long Hairstyles for Round Faces and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    ResponderEliminar
  10. Me encanta este look, especialmente el vestido!! Es super bonito y me encanta cómo lo combinas!!
    Besitos desde JustForRealGirls

    ResponderEliminar


TOP
Curly Style © - DISEÑADO POR HERPARK