12 ene. 2017

Sunsets in camel

Con uno de mis jerseys favoritos por encima de un vestido midi reutilizado, viendo la puesta de sol desde un terrado de Barcelona. 
De estas fotos hace ya un par de semanas... Ahora con la ola de frío que está azotando todo Europa (que bien que no me ha pillado en Praga) ni se me ocurriría ir así vestida. Pero los colores camel con el atardecer quedaban muy bonitos. Aunque, la verdad sea dicha, no se aprecia muy bien en las fotos.


Wearing one of my favorite sweaters over a midi dress, watching the sunset from a rooftop in Barcelona.
We took these pictures two weeks ago... Right now is so cold all over Europe I would never think of wearing this kind of look. But hey! don't look nice the camel colors with the sunset behind? Although the truth is that you can barely see it on the pictures.








Wearing: Adolfo Dominguez sweater (aw16) and coat (aw16), Massimo Dutti dress (ss16), Uterqüe boots (old), Michael Kors bag.

¿Cómo estáis llevando vosotros la ola de frío?
¡Espero que os haya gustado el look!

Recordad que podéis seguirme por Instagram para enteraros de todos mis  viajes (justo acabo de llegar de Praga!!) y nuevas publicaciones ;)

How are you dealing with this super cold weather?
I hope that you liked the look!

 Follow me on Instagram  to check all my trips (I've just got back from Prague!!!) and new posts ;)

16 comentarios

  1. Precioso el look. Besos
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/01/zalando-experience-in-berlin.html

    ResponderEliminar
  2. Las botas son preciosas. Siempre dan un toque de elegancia.

    ¡Saludos!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias preciosa! Me alegro que te gusten :)
      un beso

      Eliminar
  3. Estas ideal cielo, las botas son lo más

    ResponderEliminar
  4. great LOOK! GUAPA!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Love how you mixed different shades of camel! The boots are really pretty and not to mention the coat that I wanna steal xD.

    Andreea,
    http://couturezilla.com/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hahaha I totally get it: i just love my camel coat!
      Thanks for your nice comment Andreea!
      xx

      Eliminar
  6. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE
    Instagram : http://instagram.com/vildanasuta (follow me, I follow back :) )

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks for your comment! Have a nice day!
      xx

      Eliminar


TOP
Curly Style © - DISEÑADO POR HERPARK