12 mar. 2016

I've turned 25!

¡Pues sí! Los que me seguís por Instagram y Snapchat (@eliblogger) ya debéis saber que ayer 10 de marzo ¡cumplí 25 años! Es una cifra que me da un poco de vertigo, pero bueno, realmente no es que cambie demasiado.

¡Este fin de semana va a ser de celebraciones! Ya subiré algunas fotos en mis redes sociales ;)


YES! The ones of you that follow me on Instagram and Snapchat (@eliblogger) would already know that yesterday 10th of March I turned 25! I'm a bit scared of how quick time has passed...

This weekend will be full of celebrations! I will upload some pictures on my social accounts ;)







Por si acaso os lo preguntabais, las dos primeras fotos son de Septiembre del año pasado: mucho más morena y MUCHO más rubia... ¡que ganas de que venga el buen tiempo!

Recordad que podéis seguirme por Bloglovin' e Instagram para enteraros de todos mis posts.

In case you were wondering, both the first two pictures were taken last September: more tanned and MUCH MORE blonde... I want the good weather back!

Remember that you can follow me on Bloglovin' and Instagram to check all my posts. 

10 comentarios

  1. Happy birthday, Elisabet! Btw I just followed you on GFC!! Have a nice day! x

    http://danielpoonvignez.blogspot.hk
    Instagram: danielpoonvignez

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thank you Daniel!!! It was a great day :)
      And thanks for following me on GFC!
      xx

      Eli

      Eliminar
  2. Happy birthday! pretty!

    http://chicglamstyle.com

    ResponderEliminar


TOP
Curly Style © - DISEÑADO POR HERPARK