9 may. 2015

Kingsday in Amsterdam

Kingsday, la fiesta nacional de Holanda, el día del Rey, el día en qué todo Amsterdam se viste de naranja, hay música por todas partes y todo el mundo monta sus paradas con comida, bebida y demás cosas para vender. Tuve la gran suerte de disfrutarlo este año: un increíble lunes con mis amigos, en un barco para nosotros desde las 10:30h hasta las 4h de la tarde con música, risas, sol y rodeados de un fantástico ambiente. ¡Un gran día!


Kingsday, the Netherlands national day, the day of the King, the day on which the whole Amsterdam is wearing orange, there is music on every corner and everybody have their stands to sell food, drinks and other stuff. I was very lucky to enjoy it this year: an amazing monday with my friends, on a boat just for us from 10:30am to 4pm with music, laughs, sun... everything in a amazing environment. A great day!









Wearing: Burberry coat (old), Abercrombie&Fitch t-shirt (aw13), shirt Mango (ss12), Levi's jeans (ss13), RayBan sunnies (ss13). 


¡Espero que os hayan gustado las fotos! Yo desde luego me lo pasé genial ;)
Recordad que podéis seguirme por Bloglovin' e Instagram para enteraros de todos mis posts! 


I hope you liked the pictures! I really had a great time there ;)
Remember that you can follow me in Bloglovin' and Instagram if you want to be aware of all my posts!


Bloglovin'   -    Twitter   -   Chicisimo   -   Instagram 

5 comentarios


TOP
Curly Style © - DISEÑADO POR HERPARK