15 dic. 2012

My obsessions: BLAZERS

Todos tenemos nuestras manías y obsesiones en la vida, y también, por supuesto en el vestir. Dejando aparte que cada uno tiene su estilo, también cada uno al ir de compras se fija más en unas cosas que en otras: zapatos, vestidos, tachuelas, brillos... y aunque tengas mil prendas de ese estilo o de ese tipo, no te basta y siempre tienes en el armario un lugar más para una nueva adquisición que te ha conquistado. A mí eso me pasa bastante.

Una de mis obsesiones, como ya visteis aquí, son las Pretty Ballerinas. Las adoro! Y aunque ya tengo 9 pares, siempre hay sitio para un par más ;) Otra de mis obsesiones, y que es razón de este post, son los blazers o americanas: se me va la vista casi siempre hacia ellas, son preciosas y dan juego con todo. No tengo tantas como me gustaría ya que el precio de estas prendas suele ser más elevado que el de la media... y mejor así porque, como veréis, no me faltan... 

Aquí os dejo mis blazers empezando por la primera que me compré con mi dinero hasta la más nueva y con la que aún no os he mostrado ningún look.


Everybody have their obsessions and manias in life, and also in fashion. Apart from the fact that everybody have their own style, each of us have their obsessions when going shopping and pay more attention to some specific garments: shoes, bags, dresses, skulls, studs... and there's always a place in our full wardrobe for this garment.

One of my obsessions, as you have seen here, are the Pretty Ballerinas. I adore them! Even if I have 9 pairs, there is always a space for another pair ;) Another obsession is the blazers: they are pretty and fit with everything. I would love to have more in my closet...

Here you have my blazers with some looks with them: starting with the first one I bought with my own money and the last one, that I haven't shown you yet any look with it.



Zara
This was the first one I bought: it is really nice and perfect for winter looks.


Zara
My navy one... perfect for a casual or more fancy look :)


Zara
I love this one!! So shinny and PINK! One of my favorites for sure ;)


Bimba & Lola
An oversized blazer in a dark grey color.


Massimo Dutti - SS12
This "chanel" jacket is not a blazer but I also love it! And, in my opinion, it has the same function as a blazer.


Massimo Dutti - SS12
This white and black one was love at first sight! the problem is that it is not very suitable... but it works perfectly with black :)


BURBERRY

And finally, the Burberry one: I have no words to describe it. It is just perfect, it really fits me and suits with everything. When my mum bought it for me I couldn't believe it!! It is The Jewel of the Crown!


Y vosotros, ¿cuáles son vuestras obsesiones en cuanto a ropa?
Espero que os haya gustado el post! Que tengáis un buen fin de semana :)


Which are your fashion obsessions?
I hope you liked it! Have a nice weekend :)

xoxo

eLi

Bloglovin'   -    Twitter   -   Chicisimo

8 comentarios

  1. me encantan todos tus blazers! son preciosos, yo ya tengo en mi lista muchos apuntados que he visto en tiendas para las rebajas!
    te espero por vallstreet!
    muaa!

    ResponderEliminar
  2. Me encanta esta prenda, ya que puede dar mucho juego! y tú la combinas a la perfección.

    Un beso guapísima.

    ResponderEliminar
  3. they're all lovely!the white one is my favorite!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ResponderEliminar
  4. wow! each and everyone of those blazers look so stunning! love it
    great post love.

    ResponderEliminar
  5. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    ResponderEliminar


TOP
Curly Style © - DISEÑADO POR HERPARK